ورود ثبت نام

مقالات

چرا تونل های ضد عفونی کننده ؟

نوع مقاله: رایگان

ویروس کرونا

با فراگیری بیماری کرونا کشور های درگیر این بیماری ، اقدامات بهداشتی و ایمنی را جهت مقابله با ویروس کرونا تربیت داده اند از جمله این اقدامات میتوان به غربالگری و کنترل های سطح سلامت افراد ، قرنطینه و محدود کردن تردد ها ،   گند زادیی و استریل کردن معابر و خیابان ها  ، احداث و یا اختصاص بیمارستان های مختص درمان ویروس کرونا  و ... اشاره داشت .

از دیگر اقداماتی که در جهت مبارزه با ویروس کرونا به کار گرفته شده است را میتوان به  استفاده از تب سنج های لیزری و سنج دمای بدن افراد در امکان عمومی  ، تعبیه تونل های ضد عفونی کننده و ماشین های پاشش مواد ضد عفونی در معابر اصلی  ، توزیع  ماسک و دستکش  در میان مردم و.. را  اشاره داشت .

اساس کار تونل های ضد عفونی کننده

تونل های ضد عفونی کننده دارای نازل های مه پاشی در زوایای مختلف تونل است که مواد ضد عفونی کننده را به داخل محفظه تونل مه پاشی میکنند ، این نازل ها در بهترین نقاط تونل باید تعبیه شوند تا بتوانند افراد را به بهترین نحو مورد مه پاشی ضد عفونی قرار دهند . شرکت دانش بنیان اکسون تولید کننده و طراح تونل های ضد عفونی کننده است که جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران طراح های خود را جهت مقابله با ویروس کرونا اجراء و پیگیری میکند . یکی از این محصولات تونل های ضد عفونی کننده است که در مدل های مختلف جهت استریل کردن عابران از ناقل های ویروس تولید و ارائه شده است . این تونل ها با دارا بودن سنسور های حرکتی مصرف مواد ضد عفونی کننده را به حداقل می رساند و با دارا بودن مخزن های 100 لیتری حجم مناسبی از مه پاشی را در هر بار پر کردن مخزن ارائه می دهند .

تونل های ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون در سه مدل تولید میشوند که بسته به نیاز مشتری ، میزان هزینه کرد و مکانی که میخواهد از آن استفاده نماید هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی است .

تونل ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون 

 

چرا تونل های ضد عفونی کننده ؟

از اصلی ترین راه های انتقال ویروس کرونا را میتوان به صرفه و عطسه کردن های فرد بیمار اشاره داشت در شرایطی که افراد با ماسک های مناسب و دستکش مجاری تنفسی خود را بسته اند ذرات میکروسکوپی ویروس میتواند بر روی لباس و وسایل همراه افراد نشسته و در زمان دیگری افراد را مبتلا کند در این شرایط وجود تونل های ضد عفونی کننده  که قطرات مواد ضد عفونی و کشنده ویروس را به داخل تونل مه پاشی میکند میتواند تا حدی از انتقال این ویروس ها جلوگیری کند و ذرات ویروس را از بین ببرد .

در کنار استفاده از تونل های ضد عفونی کننده ، گند زدایی معابر از ویروس و ذرات ناقل به وسیله خودرو های مه پاشی کننده مواد ضد عفونی ، دستگاه های مه پاشی دستی و... نیز مورد استفاده سازمان های مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد

چه کشور هایی از این تونل ها استفاده میکنند ؟

امروز اکثر کشور های درگیر با این بیماری از تونل های ضد عفونی کننده و گند زدایی معابر از ناقل های وویروس به عنوان روشی جهت مقابله با ویروس کرونا بهره می برند  . کشورهای ترکیه ، چین ، تایلند ، امارات ، عربستان سعودی ، ایتالیا ، اسپانیا و... از جمله این کشور ها هستند که در معابر اصلی شهر ها و مکان های پر تردد جهت استریل کردن افراد از ناقل های ویروسی که بر روی وسایل و اندام های افراد مینشیند استفاده میکنند .

 

قابلیت ها و مکان های مورد استفاده 

 بازار  هدف این محصولات  هر مکانی است که نیاز به ضد عفونی کردن افراد به هنگام عبور و مرور و یا گذر از مکان خاصی باشد ، که این مکان ها میتواند شامل بیمارستان ها ، فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن ، مراکز خرید ، مجتمع های تجاری  ، کلینیک های پزشکی ، شرکت ها ، دانشگاه ها ، کارخانجات صنعتی ، خانه های مسکونی ، معابر اصلی پیاده رو شهر ، محل تجمعات و گذر و...باشد .

  • ضد عفونی کردن کامل افراد به هنگام گذر از گیت 
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد 
  • تعبیه نازل های مه پاشی در بهترین زوایای موجود
  • ابعاد و حجم کم و قابل استفاده در مکان ها و راهروهای کوچک 
  • مصرف بهینه مواد ضد عفونی کننده با تعبیه سنسور های حرکتی 
  • قیمت بسیار مناسب
  • مخزن 100 لیتری مواد ضد عفونی کننده 
  • مورد استفاده در فضاهای باز و تحمل بارندگی
  • مناسب جهت عبور سریع عابران از تونل 
  • اجراء و راه اندازی سریع 
  • مه پاشی با سرعت بالا

تونل ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون

جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید