ورود ثبت نام

مقالات

قیمت تونل ضد عفونی کننده

نوع مقاله: رایگان

ماندگاری ویروس کرونا بر اجسام 

با توجه به مطالعاتی که در مورد زنده ماندن ویروس کرونا بر روی سطوح و اجسام انجام شده نشان میدهد که این ویروس قابلیت زنده ماندن به مدت زمان طولانی بر روی اجسام مختلف را دارد

مطالعاتی توسط متخصصان ووهان چین صورت پذیرفته که نشان میدهد ویروس کرونا میتواند به مدت 7 روز بر روی سطح خارجی ماسک زنده بماند . در صورت عطسه و یا سرفه افراد مبتلا به ویروس کرونا، سه ساعت بعد از پخش از طریق قطرات بسیار ریز هوا (ائرسول) ویروس هنوز زنده است و میتواند افراد دیگری را مبتلا کند .

ویروس کرونا روی سطوح مسی به مدت 4 ساعت ، روی مقوا بیست  و چهار ساعت ، روی پلاستیک و فولاد به مدت دو تا سه روز میتواند باقی بماند .

 

اقدامت شرکت اکسون در جهت مقابله ویروس کرونا

شرکت دانش بنیان اکسون طراح و سازنده تونل های ضد عفونی کننده در ایران است که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی پیشرفته فعالیت میکند . این شرکت با شروع همه گیری ویروس کرونا برای مقابله با این معضل و خدمت رسانی به مردم شریف ایران طرح های خود را جهت یاری رساندن به ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار فعالیت اصلی خود آغاز کرد . حاصل تلاش متخصصان و تیم های R&D شرکت دانش بنیان اکسون ساخت محصولات مرتبط با شناسایی و نابودی ویروس کرونا است که از این محصولات میتوان به تب سنج های لیزری ، پکیج های ضد عفونی کننده UV  ، و تونل های ضد عفونی کننده را نام برد.

تونل های ضد عفونی کننده

تونل های ضد عفونی کننده از جمله تجهیزاتی است که جهت مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است . این تونل ها با سیستم های مه پاشی ضد عفونی که در داخل محفظه های خود دارند عمل ضد عفونی کنندگی را انجام میدهند به طوری که با عبور افراد از داخل تونل بیشتر و یا تمام نقاط بدن افراد به خوبی مه پاشی ضد عفونی میشود که این امر میتواند در نابودی ذرات ناقل ویروس از سطح بدن افراد کمک شایانی کند

تونل های ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون در سه مدل به نام های SG1 و SG2 و SG3   تولید میشود . در این تونل ها نازل های مه پاشی ضد عفونی کننده تعبیه شده است که در بهترین زوایای موجود نصب شده اند تا مه پاشی ضد عفونی کننده را برای افرادی که از آن عبور میکنند در بهترین حالت انجام دهد

همچنین با در نظر گرفتن سنسورهای حرکتی در این تونل ها مصرف مواد ضد عفونی بسیار تعدیل شده و فقط در زمانی که افراد از آن گذر میکنند عمل ضد عفونی کننده آغاز میشود .

طراحی و ساخت تونل ها به نحوی است که به زیبایی محصول بسیار توجه شده تا در هنگام نصب در محل علاوه بر ضد عفونی و هدف اصلی خود جلوه ظاهری محیط را نیز حفظ کرده و زیبایی  خوبی را نیز به محیط ارائه دهد که این امر این محصول را  برای محیط های اداری و آمفی تئاتر ها ، کلینک های پزشکی و... نیز مناسب کرده است .

از قابلیت ها و امکانات تونل های ضد عفونی کننده میتوان به وجود مخزن 100 لیتری ، تعبیه سنسور های حرکتی ، ساختار بدنه ضد اشعه uv ، سیستم مه پاشی ، ساختار مقاوم و در عین حال سبک و... را اشاره داشت .

 

دستگاه SG2 شرکت دانش بنیان اکسون 

 

قیمت تونل ضد عفونی کننده

 تونل های ضد عفونی کننده شرکت اکسون در سه مدل تولید میشود که بسته به نیاز خریدار ، بودجه و تعداد افرادی که قصد ورود به تونل را دارند به متقاضیان پیشنهاد میگردد ، مدل هایی که هم اکنون در شرکت دانش بنیان اکسون در حال تولید است سه مدل SG1 و SG2 و SG3 است که مدل sg1 ساختاری ارزان قیمت دارد و از نازل های مه پاشی کمتری در آن استفاده شده است . مدل SG2 مناسب ادارات ، کلینیک ها و... تعبیه شده که دارای ساختاری زیبا و ضد اشعه uv  است و در نهایت مدل sg3 با طراحی منحصر به فرد و دوار مناسب مکان های با بیشترین عبور و مرور و شرکت های صنعتی بزرگ است که بلطبع از قیمت بالاتری نسبت به دو مدل sg1 و sg2 برخوردار است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میتوانید با متخصصان فروش ما در ارتباط باشید .