ورود ثبت نام

ضد عفونی کننده UV برای محیط

عملکرد:

کشتن کنه ها و موجودات ریز موزی : کنه ها موجودات ریزی هستند که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند ، تختخواب ، بالش ، مبل ، فرش و همه جای خانه میتواند محلی برای جولان این موجودات باشد . زمانی که این موجودات روی پوست انسان قرار میگیرند شروع به گزش بدن میکنند  که نیش آنها سبب خارش و قرمزی پوست میگردد . اشعه ماوراء بنفش این لامپ صدها برابر قوی تر از نور خورشید است  و  می تواند بلافاصله کنه ها را از بین ببرد.

کشتن باکتریها: اشعه ماوراء بنفش  این لامپ می تواند باکتری هایی از قبیل کپک، باکتری استافیلوکوکوس اورئوس ،  ویروس های حیوانات خانگی ، ویروس آنفلوانزا ، و ... را در آب و اکسیژن تجزیه  کند و به  راحتی از بین ببرد .

از بین بردن بو: این لامپ می تواند بوی دود گرفتگی  آشپزخانه  ، بوی نا مطبوع توالت ، بوی بد جا کفشی ها  ، یخچال ، سطل زباله و ...را از بین ببرد . علاوه بر این اشعه ماوراء بنفش  می تواند باکتری هایی را که  بوی نامطبوع تولید میکنند را نابود کرده  و به  سرعت باعث از بین بردن مواد ارگانیک و غیر ارگانیکی که ایجاد بوهای نامطبوع میکنند شود .

هوای پاک: اشعه ماوراء بنفش می تواند مواد ریزه در هوا را تجزیه کند ، آلرژن هایی را که می تواند باعث آسم و آلرژی شود را کاهش دهد ، آلودگی هایی را که باعث سرماخوردگی ، گرگرفتگی ، آلرژی ها ، عفونت سینوس ها می شود را کاهش دهد و  هوا را مطبوع و تازه تر کند

 

امکانات:

نوع: لامپ ضد عفونی UVC

ساطع کننده نور ماوراء بنفش

ولتاژ: 110 تا 220 ولت

وات: 15 تا 25 وات  

لامپ پایه: E27

منطقه ضد عفونی: 15 وات 20 متر مربع – 25 وات 35 متر مربع

دوره پیشنهادی: 1-3 بار در  هفته

زمان عقیم سازی میکروبی : 30-60 دقیقه در هر بار استفاده

 

احتیاط:

اشعه ماوراء بنفش (UVC  ) برای  چشم و پوست مضراست ،

در زمان روشن بودن دستگاه به نور لامپ نگاه نکنید .

انسان / حیوان خانگی / گیاهان نمی توانند در معرض نور ماوراء بنفش  قرار بگیرند.

پس از استفاده ، لطفاً درها و پنجره ها را باز کنید ، زیرا چراغ باعث کاهش تعداد زیادی باکتری در اتاق می‌شود ، اجازه دهید اتاق 15 دقیقه تهویه شود و سپس وارد شوید.

استریل توسط تشعشع UVC برای کانال های هواساز ساختمان

مقدمه:

از اشعه فرابنفش UVC سال ها است که برای عقیم سازی و از بین بردن ویروس ها باکتری ها و قارچ ها در بیمارستان ها و مراکز عمومی بکار می رود . لامپهای فرابنفش برای عقیم سازی ، لامپهای بخار جیوه با فشار کم هستند که حدود 86٪ از نور خود را در 254 نانومتر ساطع می کنند. اثر بخشی UV به عوامل مختلفی بستگی دارد: مدت زمانی که میکروارگانیسم در معرض UV قرار دارد. نوسانات توان منبع UV که بر طول موج EM تأثیر می گذارد. وجود ذرات یا نواحی سایه دار که می توانند از میکروارگانیسم ها در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت کنند.

با توجه به تاییدیه سازمان بهداشت جهانی مبنی بر توان این نوع لامپ ها برای غیر فعال سازی ویروس ها مانند ویروس کرونا(اعم از نوع های جدید) ،sars،ءmers و آنفولانزا در سیستم های تهویه هوا و کانال های هواساز ساختمان می توان از آن استفاده نمود.

جدول ارجاع کلاس بندی سازمان غذا و دارو آمریکا(FDA)

نحوه اجرا:

فاصله و زمان پارامترهای مهم می باشند و نحوه قرارگیری باید به نحوی باشد که حداکثر پوشش و بازدهی را داشته باشد و بهتر است هم در ورودی و هم خروجی سیستم تهویه باشد(مانند تصویر نمونه زیر).


 

 

محصولات UVC شرکت اکسون:

محصولات شامل :

1 دستگاه پرتابل UVC:

  • این دستگاه یک دستگاه پرتابل UVC  می باشد و لامپ های بکار رفته در آن ازون ساز نیز می باشند .
  • از دستگاه می توان برای استریل نمودن یک محیط 40 متر مربعی در زمان عملکرد 45 دقیقه ای آن استفاده نمود .
  • دستگاه دارای مد های دستی، اتوماتیک و کنترل از راه دور می باشد .
  • دستگاه دارای سنسور تشخیص فرد می باشد و عملکرد دستگاه متوقف می شود .
  • دستگاه دارای فن (برای گردش ازون ایجاد شده) و همچنین هشدار صوتی برای شروع/پایان و اخطار 30 ثانیه ای خروج از محیط می باشد .
  • دستگاه دارای 3 زمان عملکرد 15/30/45 دقیقه بنا بر نیاز و حجم فضای مورد نظر برای استریل می باشد .

 

 

 

- مدل دیواری ثابت :

در این مدل 2 لامپ 30 یا 36 وات یووی سی  استفاده گردیده و دارای ریموت می باشد و بر اساس سفارش مشتری ازلامپ های تایوان ، لهستان، ژاپن و آلمان استفاده می گردد .