ورود ثبت نام

ضد عفونی کننده UV دستی

 

اطلاعاتی مربوط به لامپ uvc 

از نور ماوراء بنفش  جهت ضد عفونی کردن طیف گسترده ای از محصولات پزشکی و غیر پزشکی موجود  استفاده می شود. در زمانی که تمام دنیا در حال مبارزه با شیوع ویروس کرونا است،یکی از راه های عملی که جهت جلوگیری از شیوع بیشتر عفونت مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از  LED های نور ماوراء بنفش است که می‌تواند ویروس را از میان ببرد .

نور ماوراء بنفش میکروب کش و یک ضد عفونی کننده  قوی است  که میکروارگانیسم ها را با از بین بردن اسیدهای نوکلئیک غیر فعال می کند و DNA آنها را با طول موج کوتاه خود مختل می کند.

علاوه بر این ، اکسیژن می تواند انرژی را از اشعه ماوراء بنفش جذب کند و اوزون را جهت ضد عفونی تشکیل دهد.

طبق اطلاعات موجود  ، نور ماوراء بنفش با طول موج 200-280 نانومتر بیشترین خاصیت  میکروب کشی را با هدایت  UVC دارا است .

کرونا ویروس نوعی ویروس تک رشته ای RNV و مشابه ویروس سارس است . تحقیقات انجام شده بر روی سارس نشان می دهد كه این نوع ویروس نسبت به تابش گرما و نور UVC حساس است و هنگام قرار گرفتن در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش قوی تر از  μw/cm290 ، تقلیل می یابد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که  نور ماوراء بنفش قادر به از بین بردن  کرونا ویروس جدید (2019-nCov) است.

چراغ قوه UVC  تا 99.99 % باکتریها ، میکروب ها ، ویروس ها  و  H1N1 را در سطوح سخت از بین می برد. و با توجه به ابعاد مناسب و کوچک بودن آن می‌توان در منزل یا به هنگام مسافرت از آن به راحتی  استفاده کرد .

 این تکنولوژی برای ضد عفونی کردن  دستگاه های کوچک به مانند تلفن های همراه ، کنترل تلویزیون ، کیبورد ، شیر آب ، اسباب بازی ، پخش کننده موسیقی ، دستگاههای خودپرداز و ...مناسب است  و به راحتی در کیف دستی ،  چمدان و...شما جای می گیرد. این تکنولوژی  بدون آسیب رساندن به موارد ظریف ، به سرعت و به طور موثر عمل استریل کردن را انجام میدهد .

 

جزییات 


قدرت: 30mW
ولتاژ: 110 ولت
نام محصول: دستگاه ضدعفونی کننده uvc
طول عمر: 1000 ساعت
کاربرد: ضد عفونی  درصد  99.9 میزان عقیم سازی میکروبی 
ظرفیت باتری: 450mAh
باتری QTY: 2PCS

 

احتیاط ها :

  • اشعه ماوراء بنفش (UVC  ) برای  چشم و پوست مضراست ،
  • در زمان روشن بودن دستگاه به نور لامپ نگاه نکنید .
  • انسان / حیوان خانگی / گیاهان نمی توانند در معرض نور ماوراء بنفش  قرار بگیرند.